20 februari 2011 - Matad och nanad

Julia so en bra stund, men när hon väl vaknade fick i slängt i oss lite yohurt och sen bar det av till Lidl för att köpa köttfärs. Blev spaghetti och köttfärssås idag, fast Julia verkade inte särskilt hungrig. Dock var hon väldigt trött, konstigt nog. Hon ville inte äta, hon ville inte dricka, hon ville inte sitta i mitt knä, men släppte jag ner henne på golvet började hon stortjuta. När jag då sträckte armarna mot henne sprang hon iväg och ställde sig på andra sidan bordet, bara för att fortsätta tjutandet. Hon har inte haft en bra eftermiddag. Jättekänslig!
När vällingen kom ville hon inte ha den heller. Hon blev istället jätteledsen när jag tog ut nappen. Så jag lät nappen sitta i och gav henne vällingflaskan där hon låg i mitt knä. Tänkte att hon får ta det i sin egen takt, och snart hörde jag hur hon låg och klunkade. Nu ligger hon och sover så gott, och jag hoppas innerligt att ikväll inte blir som igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0