20 februari 2011 - Kanske jag skulle krypa ner i sängen...!

Jag är rätt(!) uttråkad alltså! Funderar på om jag ska titta på "Hide and Seek" som börjar klockan 23. Men samtidigt funderar jag på om jag kanske inte alls ska göra det! Jag blir ju så jäkla rädd, trots att jag sett filmen flera gånger och vet vad som kommer ske och vem som är "the bad guy". Nej, det är nog bäst jag låter bli...! Jag är lite trött och känner att sängen är väldigt lockande. Vad det är som hindrar mig vet jag inte. Är väl ingenting egentligen förutom den dumma förbannelsen jag har över mig, att vara nattuggla! Älskar att sitta uppe halva nätterna, men det var mycket mer tilltalande den tiden jag kunde sova halva dagarna sen. Det funkar ju inte riktigt längre...:/

Imon ska jag i alla fall tvätta kläder, och sen tänkte jag försöka hinna ta med Julia till Öppna förskolan en stund på eftermiddagen. Hon hade ju så kul förra gången. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0