19 februari 2011 - Sparar vatten

Jag hann inte duscha innan Julia vaknade. Precis när jag stoppade in sista tuggan av min mat började det låta från sovrummet. Hon var ledsen och kramig dessutom så det tog mig säkert 10 minuter att gå från sovrummet till badrummet. Det blev många kramstopp på vägen, så att säga. Men inte mig emot!
Julia behövde ta sig lite vatten över huvudet hon med, så jag fyllde lite vatten i hennes balja där hon fick sitta medan jag tvättade mig. Som alltid =) Sedan fick hon sitta i mitt knä och tvätta sig hon med!  Jag tänkte sätta upp två toffsar också, men det gick inte! Hennes hår var alldeles för mjukt, och lockigt så jag fick ingen alls ordning på det. Fick bli ett hårspänne att hålla undan det med, eftersom det alltid hänger ner i ansiktet annars. Dags för första frisörbesöket kanske..?
Nu ska hon få lite mellanmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0