19 februari 2011 - Neat

Jag har spenderat hele morgonen hand i hand med dammsugaren. Och diskborsten! Idag var det verkligen jättetråkigt att städa, och det tog så lång tid. Jag brukar annars vara ganska effektiv och städa rent hela lägenheten på ett par timmar, men idag var det, som sagt, segt! Har fått bort det värsta i alla fall. Får räcka för idag. Nu väntar jag på att Bror och Svägerska ska komma!

Jag ska massera Tessie. Ska bli riktigt roligt. Var längesen jag masserade någon. Funderar på att tvinga upp Andreas på bänken också, mest för att det är så roligt att tortera honom. Han har lika hög smärtgräns som en mosad myra (?)! Ingen alltså..
Julia ligger och vilar upp sig och jag äter lite gran och hoppas på att hinna hoppa in i duschen en sväng innan hon vaknar. Jag stinker svett och rengöringsmedel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0