19 februari 2011 - Kurr i magen

Hon lugnade inte ner sig! Istället trappades det upp och hon blev alldeles hysterisk, och, oavsett vad folk säger ( - "Låt henne gråta..."), så tänker jag inte låta min baby ligga och vara helt uppenbart ledsen! Det är skillnad på gråt och "gråt". Detta var definitivt det äkta, så jag gjorde iordning en flaska och gick in. Inte jättekonstigt att hon var hungrig då hon inte åt jättemycket till middag. Hon var för uppspelt över att ha gäster, så hon åt bara halva sin portion! Nu är hon i alla fall mätt och belåten, och, i och med det, lugn och avslappnad! Nu ska jag snart sova också, och hoppas på lite sovmorgon imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0