18 februari 2011 - Röra

Har suttit här i min tråkiga ensamhet och gjort om designen. Tyckte dock att det blev lite rörigt, men jag orkar inte pula mer. Får typ träningsvärk i hjärnan av alla stil -och kodmallar! Det får duga tills vidare! Jag önskar att min dotter kunde vara lite mer "linslusig", som sin mor, och låta mig knäppa några fina bilder på henne. Nog för att hennes skalp och nacke är vackra som få, men, "let's face it", bilderna blir inge roliga! Så fort hon märker att jag plockar fram kameran börjar hon bete sig som en psykiskt sjuk och slänger sig fram och tillbaka. Ansiktet hela tiden nedåt. Allt för att jag inte ska kunna ta en bild på henne! Suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0