15 februari 2011 - Ka-ka-ka-kallt...

Igår var jag och gjorde ett..."ärende"...vilket innebar att jag fick åka en bra bit, och pga detta vara ute en del. Och jag tror jag förfrös mig eller nåt! Sen dess har jag tyckt att det är svinkallt var jag än är, och jag önskar jag hade råd att åka hem till Mickan. Det är alltid varmt och skönt i hennes lägenhet, till skillnad från den jäkla igloon jag bor i! Sitter i soffan, fullt påpälsad med byxor, tröjor, plus att jag är invirad i en varm fleecepläd. Tycker ändå att det är kallt! Eftersom Julia verkade vara påväg att åka på någon förkylning igår, så funderade jag på om detsamma var påväg i min kropp, men idag har hon inte alls visat några tecken på sjukdom. Hon har varit precis som vanligt, bara lite mysigare och gärna suttit hos mig i soffan och kramats *älskar*. Jaja, får väl värma min vetekudde och krama den i natt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0