14 februari 2011 - På G?

Julia har varit riktigt grinig idag, och jag undrar om hon är påväg att bli sjuk. Hennes näsa verkade lite rinnig så det vore ju inte helt omöjligt. Hennes blöja, eller innehållet rättare sagt, luktade fruktansvärt så jag var lite orolig att det var nån magsjuka i görningen eftersom det går nu, men hon verkade inte ett dugg påverkad, så jag håller tummarna att hon slipper detta. Och jag med!

Hon ligger i alla fall på sin plats i sängen, och jag sitter på min i soffan. Ska dock gå och lägga mig snart! Är fortfarande skittrött sen i lördags, och imorgon vill jag vara pigg och allert när vi pratar med kirurgen, så jag inte missar någon viktig information!
Kom på idag att jag ska till tandläkaren på fredag också. Gillar inte att gå till tandläkaren, och det har absolut ingenting med rädsla att göra. Jag är så härdad man kan bli efter flera år med tandställning, utdragningar och "ommöblering av käkar". Men jag gillar inte att betala det! Nu måste det ju göras, och jag vill be honom dra ut mina jäkla visdomständer som verkar ha stannat i växten.

Nu ska jag dricka mitt te som blir min kvällsmat! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0