14 februari 2011 - Alla hjärtans dag

Jag har inga som helst planer för alla hjärtans dag. Hade ju varit kul att göra något med Julia, men har inte råd med det. Så vi får ta det nästa år istället! I år blir det bara en helt vanlig vardag. Fast med all kärlek och uppskattning jag får från min finaste tjej, så är ju nästan alla dagar Alla hjärtans dag!

Min present idag var sovmorgon, som Julia så generöst gav mig. Hon väckte mig inte förrän klockan nio, och jag kan ju säga att jag behövde det! Efter det har vi inte gjort så mycket. Jag bröt min regel igen, och startade datorn trots att Julia är vaken. Men det var för att skicka mitt nya nummer till alla som kan tros behöva det, och sen fastnade jag liksom här. Men ska gå nu och fixa kläderna som ska tvättas idag. Kul, kul...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0