12 februari 2011 - Konstig dröm

Jag hade en underlig dröm inatt. Jag tyckte inte alls om den! Jag drömde att Julia var "borta". Vad som hade hänt fick jag aldrig veta! Oavsett bestämde jag mig för att skaffa ett nytt barn. Sagt och gjort! Jag låg på Östra, samma som med Julia, och höll i en liten bebis. Helt olik Julia var den! Huden var rosa och huvudet var helt kalt. Jag kunde inte alls knyta an till det här barnet, för när jag tittade på det blev jag bara ledsen för att jag saknade Julia så. Precis då väckte Julia mig, och helt plötsligt saknade jag henne inte så mycket längre..:p hehe
Nädå, jag blev typ "nyförälskad" i henne och har nu spenderat hela morgonen och kramandes och pussandes på min lilla flicka.

Undrar vad den här drömmen ska betyda...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0