12 februari 2011 - Bra natt i natt

Ibland är ju kvällarna här lite oroliga. Julia kan vakna flera gånger och gråta, och ibland hjälper ingenting. Men gångerna när det här händer börjar bli färre och färre! Det är så skönt att kunna sätta sig ner och verkligen slappna av utan att behöva springa fram och tillbaka från sovrummet hela tiden. Ikväll var i alla fall en bra kväll, och från det att hon somna tills nu på morgonen har det varit helt lugnt.
Nu började hon gnugga sig i ögonen och verkade lite sömnig, så jag la henne i sängen. Hon sover inte än, men det är väl bara en tidsfråga! Jag ska passa på att plocka fram kläderna som jag ska ha på mig ikväll och tänka ut något att ge Julia till lunch när hon vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0