11 februari 2011 - Vad gör jag uppe?

Jag borde ju verkligen ligga i sängen sen många timmar tillbaka! Hade tänkt att få många timmars god sömn för att vila upp mig ordentligt inför kvällen med Mickan o'co imorgon. Ja, det sket sig ju! Men jag lär ju ha så roligt att jag inte känner för att vara trött i alla fall! :) Ska blir jättekul, och skönt att få komma ut lite till. Andra gången sen Julia föddes nu.

Men men, hoppas på att Julia känner för att ta sovmorgon imorgon. En halvtimme extra hade ju gjort susen! Men ska inte hoppas på för mycket. Ska väl egentligen inte hoppas på något alls, då lär hon vakna klockan 05, klarvaken. Har jag svårt att tro, hon är inte den som bangar att sova, men nu sitter jag ju är och "jinxar" det totalt, så det är nog lika bra att jag håller tyst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0