11 februari 2011 - Love and adore

Julia fick bestämt ta igen sig en stund, och det var väl lika bra det! Mitt i matlagning och disk började det gnällas och nu ligger hon tyst i sin säng. Om hon har somnat kan jag dock inte vara säker på. Ibland ligger hon där och spekulerar och filosoferar ett bra tag innan hon somnar. Maten är färdig, så när hon vaknar är det bara till att värma och äta, och förhoppningsvis har jag hunnit samla på mig lite inspiration och motivation till att göra något roligt de sista timmarna av dagen. Avskyr dagar när jag är helt blank i skallen och inte alls vet hur jag ska underhålla henne. Ibland tror jag att det hade varit lättare med tvillingar, så de kunde underhålla varandra...:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0