11 februari 2011 - Jag blir aldrig nöjd..

Jag bli aldrig riktigt nöjd med min design! Har typ tusentals bilder på Julia, men 70% av dem är antingen på hennes nacke/bakhuvud, toppen på huvudet (blicken ner mot marken), eller också är bilderna alldeles suddiga eftersom hon alltid rör sig precis när blixten går av. Hon har inte längre tålamodet att bli fotograferad, till skillnad från när hon var liten då hon smilade upp sig så fort hon fick syn på en kamera. Bilder på mig är ännu mer sällsynt. I synnerhet bra bilder. De är nog näst intill obefintliga. Finns det några så har jag dem inte på min dator kan jag lova! Får väl försöka få med mig Julia och leka modeller här hemma någon dag...! Haha...jaa, lycka till!



Dessa bilder är som flodpärlsmusslor: FRIDLYSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0