10 februari 2011 - Lugn och ro

Julia sover en stund nu, och jag passar såklart på att använda datorn lite. Tycker jag har varit väldigt duktig på att hålla mig borta från den när hon är vaken!
Idag har det varit tråkigt! När jag vaknade i morse och tittade ut blev jag nästan deprimerad, och det hade inte bara med det faktum att jag mådde skit att göra. Mer snö! Även om jag inte hade förväntat mig något annat kom det lite som ett slag i magen. Hade nästan börjat vänjat mig vid att se gräs. Känns som vi gick flera månader tillbaka. Pust..

Så ut är det ingen idé att gå. Vi har istället tvättat kläderna som var kvar sen igår (vilket var mycket eftersom någon använde delar av våran tid igår). 4 maskiner blev det. Städat lite har vi också fått gjort, och jag har tagit en härligt varm dusch, och passade på att stretcha min jäkla nacke. Känns långt ifrån bra, men mycket bättre än innan. Annars är det bara tråk...! Julia sprang in i bordet och slog sig på munnen igen. Tänderna sitter kvar, men det blödde lite. Med en unge som henne antar jag att detta är något jag måste vänja mig vid. Dock var det ingen fara med henne, hon grät en skvätt men när hon fick vatten att dricka glömde hon av att hon slagit sig. Tänk att det kan vara så roligt att dricka vatten?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0