6 augusti 2011 - Tråkblogg

Nu har jag inte bloggat på flera dagar, men det är mest för att det blir så tråkigt när jag inte kan föra över bilder. Har ju Andreas gamla kamera att fotograferar med, men kabeln funkar inte längre till datorn. Det är samma sladd som används till laddningen, och då funkar den hur bra som helst? Så konstigt...

Men men..får skriva bildlöst alternativt med gamla tills problemet är löst! Käre bror kom hit igår och skjutsade mig till affären samt köpte en dammsugare till mig! Min första alldeles egna dammsugare ^^ Så resten av gårdagen spenderade jag, till Julias förtret, men att städa lägenheten. Dammsuga, torka golven (i vissa rum 2ggr), köra diskmaskinen och skaka sängkläderna typ. Jag har nog aldrig förr njutit så mycket av att städa! Ska nog ta en sväng om imorgon också! :)

Idag har jag varit så tråkig så jag tyckt synd om stackars Julia. Inte orkat eller haft lust att göra något alls! Fick i alla fall cyklat till torget och lämnade tillbaka filmerna jag hyrde förra lördagen (har bott här en vecka nu! Känns längre faktiskt...!) och var ute på lekplatsen och gungade samt grävde i sandlådan någon halvtimme innan det var dags för Julia att sova. Dock var jag illa tvungen att ge henne en dusch då hon kastade en spade sand över sig själv. Söta lilla klantunge ^^

Men nu verkar hon sova, och lika intressant som det har varit de 6 föregående nätterna, lika intressant är det nu att se hur natten urartar sig. 2/6 nätter har hon sovit hela natten i sin säng, tom kl.07. Resterade nätter har hon vaknat mellan 23-02 och fått sova vidare hos mig. Så får se hur det blir inatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0