3 augusti 2011 - Tant Sara besök

Idag har Sara varit här! Hon skulle ju egentligen ha kommit imorgon, men hon ångrade sig och kom hit istället. Hon kom medan Julia fortfarande sov middag, vilket hon gjorde i typ 2 timmar idag. Hon kunde säkert ha sovit längre, men jag fick väcka henne. Vi tog en promenad till Coop och köpte hem lite middagsmat och åt nästan direkt när vi kom hem. Julia var ultrauttråkad och for runt som en tornado i lägenheten, så vi bestämde oss för att gå ut och leka en stund på gården. Finns typ 3 lekplatser runt här, och vi besökte 2 av dem. En lite mindre med bara sandlåda, gunga och en litet hus och den större där det också finns gungbräda, klätterställning och rutchbana. Vi hade alla roligt, men fick avsluta det då jag fick en tagg i handen som behövdes tas ut och Julia började äta sanden. Jag hade ingen nål eller pincett hemma så fick gräva ut taggen med en kniv. Kändes lite osäkert att sitta och peta mig i handen med en stor kniv. Lite självdestruktivt typ...

Julia somnade i alla fall som en stock när det var dags. Först blev det en smörgås, sedan en svalkande dusch och till sist ny blöja och ner i sängen. Ikväll ville hon inte ens ha någon välling, och trots att hon protesterade aningens när jag gick ut somnade hon gott efter bara någon minut. Underbart! Nu får vi se om hon kan hålla sig i sitt rum hela natten eller om hon vill komma hit. Intressant!



Nu har Sara ganska nyligen åkt hem och jag ska glo klart på en film jag började på igår. Sedan blir det sova! Är jättetrött!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0