21 augusti 2011 - Här var det dött...

Idag har vi haft en trevlig dag med mycket ståhej. Men det är så vi vill ha det! Först var det en sväng till coop direkt efter frukost för att köpa hem lite fika till Andreas, Tessie och "Fasters bebis" som skulle komma på en liten visit. Väl hemma blev det en snabb dusch och lite städ. Det var lunchdags innan vi visste ordet av och mitt i matlagningen kom besökarna. J fick springa ner och hjälpa dem bära då vi skulle dels ha hem min massagebänk och en Tv (som dock visade sig vara "ur funktion") + lite annat krims krams som jag glömt i flytten. De stannade ett par timmar och hjälpte till att få upp rullgardiner och lampor som vi inte fått upp. Har ju inga verktyg hemma (-Måste inskaffas! Man kan inte leva utan en hammare!!)

När de kände sig klara och färdigfikade fick Julia vila. Det blev lite sent men hon behövde det verkligen. Just när hon hade somnat ringde Anna och meddelade att de skulle komma och hämta posten samt fixa bland sina saker. När de kom fick J än en gång springa ner och hjälpa till att bära då vi skulle låna ett soffbord och 2 sängbord. Sedan var de här en stund och när jag fick väckt Julia fick hon "leka med" Elsa en stund, vilket hon tycker är jätteroligt :D



Julia och jag, första morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0