2 augusti 2011 - Godnatt

Idag har jag packat in nästan allt som ska vara i köket. Visste inte att jag hade så mycket olika glas/koppar/tallrikar. Skåpen är rätt fulla, men det är bra. Hellre det än tomma! ^^ Sedan var jag och Julia en sväng i stan. Köpte ingenting. Jo, rakhyvlar, då jag tror jag såg en älg passera under min arm. Någon engångshistoria för 13 spänn. Är säkert usla också, men får duga tills jag blir rik! Vi var hemma vid 19, jag åt lite sen middag (Julia hade redan ätit) och en timme senare nattade jag Julia. Eller hon nattade i stort sätt sig själv! Hon höll i vällingen helt själv. Jag satt bara bredvid och undrade vad jag gjorde där, typ. Hon somnade direkt efter att vällingen var slut, och det var det. Har vaknat till en gång sen dess, men somnade om innan jag hunnit komma till dörren. Natten tills idag vaknade hon vid 02 och var ledsen, då fick hon komma över. Får se hur det blir i natt. Det gör mig inte så mycket att jag får hämta hit henne, tycker bara det är viktigt att hon får somna i sitt rum. Och uppenbarligen trivs hon och känner sig trygg där, för kvällarna har inte varit så lugna på länge, länge.

Imorgon har jag inga planer. Har tänkt att sortera lite kläder. Har ju fått plats i klädkammaren nu, så har jag tur blir jag av med en del av alla svarta sopsäckar som har invaderat mitt hem. En del ska jag tvätta, resten ska antingen hängas upp eller magasineras (typ Julias babykläder). En del att göra, men det är roligt! Måste dock försöka underhålla Julia samtidigt, vilket kan bli en utmaning. Idag har hon mest gråtit hela dagen när jag inte gett henne min fulla uppmärksamhet konstant. Rätt jobbigt! Får se hur det går imorgon. På torsdag ska jag tvätta (ohh spännande) och Sara kommer förmodligen hit. :)

Här kommer lite bilder från igår på lekplatsen. Ärligt stulna från fjortonde.blogg.se:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0