17 augusti 2011 - Förändringar

Det blir lite glest mellan uppdateringarna märker jag, men de sista dagarna har varit riktigt veliga pga att målarna har varit här. Men nu är de klara och vi slipper spendera hela dagarna i vårat sovrum vilket vi gjort sen i måndags. Skönt!
Idag skulle det egentligen varit Julias första inskolningsdag, men igår fick jag ett samtal från barnomsorgen som meddelade att det fanns en plats på en förskola jättenära där vi bor. Och det lät ju bra, så jag tackade ja direkt. Dock är det inte inskolning förrän i september så Julia fick lite mer sommarlov! Gör ju inte så mycket! Jag börjar få lite seperationsångest bara när jag tänker på att hon ska börja på dagis ^^ Men jag vet att hon kommer tycka det är jätteroligt!

Nu sitter jag med mitt lilla blötdjuret i knäet. Hon har tagit ett bad med sin pappa och jag ska alldeles strax ge mig på ett läggningsförsök. Hon har krånglat lite med det den senaste tiden, både på dagen och natten. Hon vill inte alls sova, så hon lämnar helt enkelt rummet. Stora tjejen har lärt sig öppna dörrarna helt själv! Men igår gick det bra och när hon väl somnat sov hon hela natten i sitt eget rum utan att vakna en endaste gång! *Stolt*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0