12 augusti 2011 - Vad händer?

Okej nu var det längesen jag bloggade - igen. Hänt en del här så har inte riktigt haft varken ork, lust eller tid att blogga. Vi håller på att få nya väggar i lägenheten. Hittills är sovrummen + hallen klara och i nästa vecka kommer de och fixar köket, vardagsrummet och det sista sovrummet. Köket och vardagsrummet ser jag fram emot mest, det kommer göra den största skillnaden! Dessutom har Julias pappa kommit tillbaka, eller vad man ska säga. Vi har ju haft ett uppbrott sen i julas typ, men nu har vi bestämt att göra ett nytt försök. Julia är fullkomligt överlycklig över att vi alla bor tillsammans! Hon älskar att ha sin pappa hemma! Även jag tycker det är skönt att slippa göra allt själv. Sen han kom tillbaka har jag knappt gjort något alls ^^ Nej då, men lite avlastning är välbehövt vill jag lova!

Julia har ganska nyss vaknat efter sin middagsvila vilken varade i över 2 timmar, sen fick vi väcka henne. Även jag har slumrat en stund. Så härligt att vila på dagen! J är nu nere i tvättstugan och hämtar upp tvätten vi har tvättat idag och jag sitter i soffan med Julia och myser. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0