1 augusti 2011 - Nitton månader

Idag blir Julia 19 hela månader. Vilket betyder att hon numer är närmare 2 år än 1 år. Det har hon iof var i en månad minus en dag, men ändå. Det är bara fem månader kvar tills hon fyller 2! Det går ju så fort!

Julia vaknade innan jag somnade igår. Hon var ledsen och varm när jag kom in till henne. Har ju inte hennes fönster öppet på kvällen/natten pga bilar osv på utsidan. Är rädd att hon kommer vakna. Å andra sidan är det väl bra att vänja henne vid det, så fönstret kan stå öppet. Blir så ohyggligt varm annars! Och hon hade ju inte ont av oväsen när jag bar över henne till mitt rum, och där står fönstret öppet konstant. Hon somnade om på 2 röda när jag lagt henne i min säng.

Idag ska vi träffa Mickan m familj + att Jenny och Anna kommer hit en sväng för att hämta det sista! =)

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0