4 april 2011 - Trött överallt!

Jag och Julia har spenderat 7 timmar på gatorna i kungsbacka. Det var rätt mysigt faktiskt, att ha lite kvalitetstid, bara hon och jag. Som om vi inte får nog av det annars, liksom! Men det är ju annorlunda utanför hemmet. Har i alla fall fått gjort en hel del och fått en del svar, så vissa saker känns aningen klarare nu. Men vi får se hur det blir med saker och ting!

Nu är jag i alla fall ordentligt mör och trött, och hade helst av allt bara gått och lagt mig någonstans. Men det kan jag ju liksom inte! Ska diska nu så det är klart! Funderar på om jag ska ta ett bad med Julia nu, eller om jag ska vänta tills ikväll och ta ett själv....hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0