30 april 2011 - Lördagen

Imorse hade vi inga alls planer, men Tessie kom med en impulsidé och vips så satt vi alla i bilen påväg till - IKEA! Mer spännande än så var det inte, men å andra sidan är Ikea rätt trevligt att fördriva tiden på. Min favortiavdelning är sängarna. Vet inte varför. Kanske för att de ser så himla inbjudande och lockande ut. Vill alltid bara hoppa upp i den mjukaste och sova en stund. Brukar dock stå emot den impulsen, såklart! ^^

När vi kom hem gick jag och Julia på en promenad. Jag kände att jag behövde, dels röra på mig, men också ha godis till ikväll då jag är ensam! Kan ju inte gå en lördag utan godis! Vore ju riktigt illa! Andraes och Tessie åkte samtidigt som vi påbörjade våran sväng så vi kom hem till ett tomt hus. Julia fick äta sin mat och efter att jag hade fixat disken fick hon ta ett bad i diskhon. Bra arbetshöjd för mig! Hon tyckte det var kalasroligt och ville absolut inte komma upp! Sedan blev det nattning för hennes del och sedan matlagning för mig. Väntar nu på att det ska bli klart, och har bestämt mig för att Julia ska sova bra inatt, utan några som helst avbrott då jag vill ha en lugn och mysig kväll med lite egentid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0