29 april 2011 - Dålig natt

Inatt har i inte sovit gott. Inte jag i alla fall! Julia vaknade när vi satt och tittade på BB och kunde inte somna om. Hon hörde ju att det hände massa saker utanför, och då kan man ju inte sova! Måste ju vara med! Så hon fick komma upp. Satt mest och gnällde av trötthet den resterande tiden av programmet, och blev sen jätteledsen/panikslagen när jag gick in med henne i sovrummet. Hon fick ligga bredvid mig, men det tog timmar innan hon somnade! Hon låg och vred och vände på sig. Pratade och fejkgrät. Satte sig upp. Ställde sig upp. La sig ner. Grät. Fler gånger höll jag på att somna men vaknade av att hon gjorde något. Jag tröstade mig med att jag säkert skulle få sovmorgon! Det fick jag. Men inte jättemycket. Hon väckte mig runt 8 genom att pussa/slicka/bita mig i ansiktet tills jag fick andnöd och var tvungen att reagera. Men men!

Kommentarer
Postat av: Augustkjersti

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 08:44:22
URL: http://augustkjersti.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0