27 april 2011 - Fetis

Nu sitter jag vid köksbordet och fetar mig med en liten skål chips. Kände att jag behövde något då jag är lite nervös/orolig inför mötet imorgon. Önskar att någon bara kunde ringa imorgon och säga att de har en dagisplats till Julia och hon kan börja direkt! Då hade jag sluppit detta. Men det är ju mig vi pratar om. Sånt händer inte mig :p

Sara är i alla fall här nere i Åsa idag. Så vi tog en kvällspromenad med Julia innan det var dags för henne att sova. Var nog ute en timme i alla fall, och det är ju fantastiskt härligt ute! Sverige är ändå rätt bra på sommaren! :) Nu har Julia somnat och jag ska faktiskt snart gå och lägga mig också. Ska upp rätt tidigt imorgon och vill änna vara alert under mötet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0