27 april 2011 - Aktiviteter

Efter lunchen, som i avnjöt i sällskap av solskenet ute på ballkongen, gick vi över till Saras pappas hus där hans sambo och deras lille son lekte ute på trädgården. Tänkte att hon kunde få leka av sig där litegran även om pojken är ca. 9 månader yngre än henne. Det var roligt ändå! Hon blev märkbart trött efter nån timme och nu ligger hon och sover. Somnade utan ett ljud typ, och jag misstänker att det håller i sig ett tag. Jag skulle diska tänkte jag, men fick helt plötsligt en sån där sprängande huvudvärk i hela huvudet, så jag ska nog ta det lite lugnt ett tag. Hade kanske behövt sova några minuter jag med, men då kan jag väl inte somna ikväll heller, så det är lika bra att låta bli för att inte fastna i några förvrängda vanor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0