26 april 2011 - Tisdag

Nu är påsklovet över! Nu har alla barn fått mersmak på solledigt och räknar ner dagarna till sommarlovet. Jag minns så tydligt hur det var! Hur tråkigt jag tyckte det var att gå tillbaka till skolan efter att ha varit hemma en he(!) vecka! Fast ännu värre blev det när jag blev myndig och istället hade ångest över sommarjobbshysterin. Då var det liksom inte okej att bara vara hemma under sommaren och njuta! Nu ser jag fram emot att komma igång igen! Gått hemma så länge nu, och även om det är mysigt att vara hemma med Julia så vet jag att vi båda kommer må bra av att få komma hemifrån och träffa andra. Det ska vi iofs göra idag! Idag ska vi träffa Mickan och Mira som kommer ner för en liten promenad. Och det är ju alltid mysigt. Nu när det är så fint väder måste man ju försöka hålla sig ute så mycket det bara går och ta vara på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0