27 april 2011 - Ojsan...

Jaha, då tog vi visst sovmorgon. Det var Julias idé. Tror jag...! Kunde ju ha varit så att hon vaknade tidigare än kvart i tio men inte fick väckt mig eftersom jag, då jag inte kunde somna igår, kanske sov för hårt för att höra henne. Blev en språngmarch ur sängen, på med kläderna och ner till köket. Julia får frukost, men en relativt lätt sådan, så kan vi försöka snappa upp rutinerna någongång runt lunch, eller möjligtvis strax efter. Blir ju lite körigt när det blir så här, och nu har det blivit lite för ofta den senaste tiden. Men jag ska inte klaga! Finns ju dem som aldrig får sova, och de skulle säkerligen gett mig en fet smäll om de hörde mig klaga på att min dotter sover för mycket. Jag får helt enkelt börja ställa väckarklockan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0