26 april 2011 - Boa noite. Vai dormir.

Eftersom att Julia sov ett bra tag innan så bestämde jag mig för att inte stressa med att få henne i säng ikväll. Blir ju så mycket lättare för oss båda om hon somnar när jag lägger henne och vi slipper gråtet som kommer när hon inte är helt redo att sova. Så jag diskade, dammsög ocg fixade med tvätten innan jag började med nattningen. Och då tog vi först ett bad! Hon var smutsig ungefär överallt så det var behövligt. Men nu ligger hon i alla fall, och jag kom ihåg att hänga upp filten direkt så nu är rummet mörkerlagt och Julia verkar ha somnat redan. När kvällarna är så här smidiga är livet underbart! ^^



Längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0