25 april 2011 - Hemlis

Har gjort lite saker idag, men det är hemlisar så kan inte skriva det här. Förutom det har jag städat bort gammal isolering på baksidan huset så det sedan kändes som jag hade fått skabb eller nåt. Julia sov en stund så jag fick ta ett bad och bli av med det! Synd bara att jag tappade upp alldeles för varmt vatten för den här årstiden så jag trodde jag skulle kräkas av överhettning när jag låg där. Fick spola av mig med ljummet vatten när jag var klar. Röd som en tomat i ansiktet var jag sedan. Smickrande! Eller inte....

Jag har förresten kommit på varför Julia har haft lite svårt att sova på nätterna! Det har varit alldeles för ljust i rummet! Vi har bara två tunna gardiner och det är ju ljust relativt länge. Idag ville hon inte sova utan låg med uppspärrade ögon som en besatt och vägrade ens försöka somna. Efter ett tag hängde jag upp en mörk filt över fönstret och sedan var hon kolugn! Låg kvar i sängen utan ett ljud och det verkar onekligen som hon somnat. Hoppas jag löst mysteriet nu...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0