23 april 2011 - Hemma

Vi kom hem igårkväll, men jag var så trött att jag inte orkade med någonting. Jag nattade Julia och sedan la jag mig själv också. Kändes lite konstigt att sova i min egna säng utan Julia bredvid mig.
Resan gick bra, både dit och hem. Julia är en fröjd att resa med! Blir så imponerad av henne. Hon var på ett fantastiskt humör hela tiden, bortsett från när jag försökte få henne att sova på hemvägen. Det ville hon inte alls, men hon slapp. Fick sitta i mitt knä och busa samt titta ut genom fönstret på allt som susade förbi. Det tyckte hon var jättespännande!



På ditresan sov hon en stund




Hälmer delade ut välkomspussar när vi kom


Kommer fler bilder senare. Nu ska jag leka med min lilla flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0