21 april 2011 - Sommarväder

Idag har det varit riktigt varmt, och skönt! Julia har gått ute på gräsmattan iklädd enbart en body och sina skor. Hon sov tom i vagnen, lika lättklädd. Det kunde man inte tro var möjligt för sisådär 1 månadsen. Men det är det, har vi fått bevis på idag.
Julia vaknade igårkväll, och somnade om. Och vaknade. Och somnade om. Och höll på så till BB började, och då bestämde jag att hon fick komma upp och titta med oss. Sedan fastnade vi vid Plastikdoktorn 90210, så vi kom inte till sängs förrän vid midnatt, men då somnade hon faktiskt ganska omedelbart utan problem. Runt 05.30 vaknade jag av att hon grät, och när jag tittade upp hittade jag henne inte. Då hade hon på någotsätt ramlat ur sängen (som är väldigt låg) och hamnat under en klädhängare. Jag förstod inte alls hur det gått till, men där låg hon i alla fall. Jag fick upp henne rätt fort och hon fortsatte bara sova. Sedan vaknade hon 2 timmar senare, som alltid, men lyckades somna om medan jag "snoozade". Så när jag vaknade vid liv vid 09.30 låg hon fortfarande och sov. Och sov. Och sov...Jag kunde inte somna om, utan låg och väntade på att hon skulle vakna. Vilket hon gjort vid 10, när jag började klä på mig. Så det blev en ordentlig sovmorgon! Skönt! Ska nog ta en sväng till A6 sen.

Stannar alltså en dag extra. Åker hem imorgon istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0