20 april 2011 - I Jönköping

Resan började lite halvtaskigt då jag missade bussen från Åsaskolan. Så arg och grinig jag blev, och visste inte vad jag skulle göra. Men fick åkt in till Centralen och köpt en ny biljett. Efter det gick resan bra. Julia var jätteduktig på tåget. Hon sov på min arm halva vägen, vilket var lite sådär obekvämt. Hon är ju ingen lätt liten bebis längre, så jag blev rätt trött i armen. :)
Vi gick på en promenad till en lekplats när vi kom fram, och alla fyra, Kajsa, Hälmer (vovvsing), Julia och jag gungade och åkte rutchkana så det stod härliga till. Svårt att säga vem som hade roligast! Kommer bilder när jag kommer hem. :) Julia ligger och sover, jag har precis målat naglarna och nu vet jag inte vad som ska ske. Men det märker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0