17 april 2011 - Tyst i huset

Nu åkte precis alla mina sambos till sina söndagssysslor, Andreas till jobbet och Tessie med Julia till kalas nr2 för den här helgen. Kändes jättekonstigt att knäppa fast Julia i bilen och veta att jag inte skulle följa med! Lite vemodigt nästan. Jag vet ju att hon kommer att ha det jätteroligt och inte ens ha tid att sakna mig. Och det är ju nyttigt för mig att få vara ensam lite. Det behövs ju! Men ändå! Har ju varit med henne nästan konstant sen den dagen hon föddes, bortsett från några få tillfällen när jag varit ute/på bio med vänner och J. Min lilla älskling!
Men nu ska jag inte sitta här och tycka att det är konstigt! Jag ska ta ett varmt bad och sen titta på film! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0