17 april 2011 - Söndag

Imorse blev det lite sovmorgon, eftersom Julia inte vaknade förrän vid 08. Andreas och Tessie hade till och med redan gått upp, vilket inte är det vanligaste. Alltså, att de går upp före oss. Men Julia fick vara uppe rätt länge igår eftersom Frida var här. Hon somnade runt 21:30! Lunchen blev ju lite senare, som allt när man tänjer på rutinerna, och vi har ganska nyss ätit upp. Julia ligger och sover middag, och Tessie likaså. De vilar upp sig inför ikväll då det blir mer kalas. Men jag ska inte följa med. Tessie tyckte det kunde vara bra för mig att få vara själv några timmar, och jag kan inte annat än att hålla med. Var längesen jag hade en barnfri kväll (eller dag) så det är verkligen behövligt. Och Julia kommer ju ha så roligt med Tessie och hennes familj så jag behöver ju inte vara orolig. Nej, jag ska njuta! Ligga och glo på en film, utan att behöva tänka på volymen eller pausa för att ge Julia nappen osv. Ska bli härligt :)



Men jag älskar dig, mest i hela världen, ska du veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0