16 april 2011 - I am ready!

Jag la mig ner en stund när Julia sov, men tror inte riktigt att jag hann somna innan hon vaknade. Trots att hon sov i en dryg timme. Men jag är, som sagt, inte helt säker. Kan ha slumrat till och fått mig en liten power-nap i alla fall. Oavsett så känner jag mig aningens piggare nu, efter vilan och det långa badet jag tog efteråt. Badade så varmt att jag var tvungen att lägga mig på sängen en stund när jag kommit upp, eftersom jag trodde jag skulle svimma av. Sedan slängde jag i mig lite lunch som de tydligen både hade hunnit laga och äta medan jag plaskade runt i vattnet. Måste ha badat länge..?



Julia är nybytt och påklädd. Dock fick jag klä av henne igen, då hon var trött. Hon sover nu! Jag är färdigfixad och redo för vad det nu är som kommer att ske ikväll. Hehe, bara lite middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0