16 april 2011 - Grus i ögonen

Idag är jag trött! Hade jag varit så här trött varje morgon skulle jag leva på kaffe. Har redan druckit 2 koppar idag, och jag dricker egentligen inte kaffe. Julia är så fruktansvärt obarmhärtig på morgonen och gastar och gormar tills hon har mig där hon vill - uppe! Hela dagen blir ju förstörd när man blir väckt på det viset. Varför kan hon inte förstå att man behöver några minuter att snooza innan man fungerar? Till och med väckarklockan förstår ju det...:/
Nu ska jag ju inte beskylla Julia för allt, heller. Det är ju mitt fel att jag inte kommer i säng på kvällarna, och igår var värre än vanligt. Redan vid 21:30 drog jag mig undan, tittade inte ens på BB alltså, för att jag var trött. Men dumt nog tog jag med mig datorn för att titta på en film. Satte på "Hairspray" som är så härlig. Men sen kunde jag ju inte sova. Var för uppe i varv av alla härliga låtar, så jag satte på en film till. Jag kollade dock inte på hela, men det blev ändå midnatt innan jag la mig ner. Sen kunde jag inte somna! Kunde inte komma till ro, och sängen var obekväm! Det gick liksom inte. Vet inte vad klockan hann bli innan jag väl somnade, men tillräckligt mycket för att jag skulle behövt sova längre än till 07 i alla fall! Får nog ta och vila mig en stund så jag orkar med Fridas (Tessies systers) födelsedagsfirande ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0