11 april 2011 - Bara vägrar

Julia vill inte alls sova. Hon ligger i sin säng och skriker sig blå! Jag ska snart gå upp igen om hon inte lugnar ner sig, men det är ingen idé att jag stannar där inne. Då tror hon att det är okej att hoppa i sängen, dra i håret osv. Att det är okej att leka helt enkelt. Jag verkligen avskyr kvällarna som här så här!

Jag försöker få lite nya rutiner. Inte så mycket förändrningar, men att hon bara sover en gång på dagen. Det har hon klarat förr, men då krävs det ju att hon sover ett tag för att hon ska orka sig hålla vaken. Idag gjorde hon inte det, och redan vid 16-tiden var hon ett vrak! Ingen av oss, varken hon eller jag, orkar ha henne vaken när hon blir på det viset! Bara går och tjurar och gnäller för ingenting. Hon sov ändå bara 20-30 min på eftermiddagen, men det var visst tillräckligt för att hon skulle bli skitpigg! Hon får väl titta på film med oss ett tag, då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0