10 april 2011 - Allt har sin mening!

När jag gick hemifrån tidigt imorse bestämde jag mig för att ta den stora vagnen. Vet inte varför, men det kändes bra! Julia och jag var inne i stan, gjorde lite ärenden och träffade Sara. På vägen hem började hon krysta, som hon alltid gör när hon behöver bajsa, så jag lät henne gå själv. Lättare att tömma tarmarna i stående ställning, än när man sitter. (Om det inte är på en toalett då). Efter ett tag var hon klar, och vi fortsatte gå, men när hon hamnade framför mig såg jag att hela hennes ben var brunt! Stackars barn, sådär kunde hon ju inte gå! Så jag slet loss pläden ur vagnen och la i ett dike vid vägkanten (tack och lov tog jag inte "stora" vägen...) och fick lite snabbt och hastigt byta blöjan där. Det kom bajs typ överallt, på mina kläder, hennes kläder och pläden. Så Julia fick sitta invirad i sin filt i bara klänning, jacka och strupor och jag fick gå i min långärmade t-shirt. (Tur att det var varmt!) med en genomskinlig bajspåse i handen. De nedbajsade kläderna lång invirade i pläden under vagnen! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0