1 april 2011 - Snark...

Trots den härliga sovmorgonen känner jag mig väldigt sömnig! Julia somnade efter att ha haft matkrig med sig själv under de få sekundrarna jag lämnade henne ensam i köket - ett misstag jag sällan kommer göra om! Jag funderar på att själv slänga mig på soffan och halvsova lite. Jag har diskat upp kastrull och stekpannan efter lunchen, samt städat upp efter trollungen. Kanske titta på en film! Det var ett tag sen.

Jag ser fram emot påskdagen! Då kommer jag vara barnfri. Tessie frågade om jag ville festa på påskafton och att hon i så fall kan ta Julia dagen efter. Jag svarade att hon gärna får ta henne, även om jag inte planerat att festa, vilket jag inte har. Har jag möjlighet att vara barnfri en hel dag så tänker jag inte slösa bort den med att vara "dagen-efter" seg. Vill vara i högform så jag kan slappa frivilligt istället för att kroppen tvingar mig. Det är ju skönare. Visst kan det vara kul att festa ibland. Jag har bara gjort det 2ggr sen Julia föddes, men det känns ganska lagom för nu. Känner inget alls behov av att göra det! På påskafton ska vi påska och klä ut oss till påskkärringar jag och Jullan, men på påskdagen ska jag vara så ensam jag bara kan. Och det ska bli jäkligt skönt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0