1 april 2011 - Hungrig!

Imorse fick jag sovmorgon! Julia vaknade inte förrän 08.55! Så himla härligt och behövligt. Var påväg på en promenad till apoteket för ett tag sen, men ångrade mig efter en stund, tre orsaker:
 
1. Jag var vrålhungrig (något jag inte varit på länge)
2. Julia vägrade gå, hon satte sig ner, eller gick åt fel håll.
3. Jag hade ont i baksidan låret.

Så jag gick hem igen, och satte igång med lunchlagning. Idag blir det potatis och fiskpinnar. Julia terroriserar hela huset, och jag lider med det. Hon driver mig till vansinne, och det går verkligen inte att stanna inne med henne en hel dag. Jag önskar att jag hade energi att bara gå och gå tills det blir kväll. Å andra sidan krävs det lika mycket energi att springa efter henne här inne, för att stoppa henne från att gå upp för trappan, plocka med sig hela tvättstugan ut i köket och repa golvet med plankor. Och mycket, mycket, MYCKET mer! Men det är väl så det ska vara antar jag :)

Nu är maten klar här!! Äntligen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0