Nu är det dags att sova! Julia ligger fort...

dsc04875 (MMS)

Nu är det dags att sova! Julia ligger fortfarande och sussar sött och jag håller tummarna att hon fortsätter med det hela natten! Själv har jag just gjort henne sällskap och krypit ner i min säng iklädd raggsockar, mysbyxor och en klänning med trekvartsärmar. Är ju svinkallt! Bara att vänta på att sängen ska värma upp sig så jag kan plocka av mig lite av min beklädnad! Förresten avskyr jag verkligen eftersmaken man får utav kaviar! Åt en rostad macka med ett tunt lager på till kvällsmat, vilket var oerhört dumt gjort! Jag kan inte borta tänderna efter heller då det ger mig kvälvningar. Önskar jag hade ett tuggummi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0