7 september 2010 - Morgonmys med familjen

Igår tog det ett tag för Julia att somna. Hon ville helt enkelt inte. Dessutom vaknade hon flera gånger under natten för att hon tappat nappen, som i sin tur ramlat ur sängen på insidan, så jag var tvungen att dra ut den och plocka fram nappen bakom den. Inte roligt alls! Så när Julia ville göra morgon runt sju, var jag inte särskilt pigg på den idéen. J kom till min räddnning och tog upp henne så jag fick ligga kvar ett tag. Dock blev det inte så länge som jag kanske hade behövt eftersom jag var så hungrig att det gjorde ont i magen, så strax efter åtta klev jag upp också. Jag har iofs inte ätit än, men det brukar gå över någolunda när jag går upp, så det räcker med en kopp kaffe. Har börjat dricka massa kaffe nu, för att försöka hålla mitt coca cola beoende i styr. Har faktiskt inte druckit någon cola på tre dagar nu. Kanske inte låter så länge, men för mig är det en evighet! Utan kaffet får jag dunderhuvudvärk!

När jag hade druckit mitt kaffe la jag mig på sängen igen, och snart gjorde J och Julia mig sällskap. Vi låg ett tag i sängen tillsammans och lekte och skrattade. Hon är så rolig våran tös, och får oss alltid att skratta gott. Jag älskar de stunderna tillsammans. Det är då jag är allra lyckligast!




Minhas vidas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0