5 september 2010 - Skrik i natten

Den här natten var inte lika smidig som de föregående varit. Julia vaknade gång på gång och bara grät. Jag antar att hon drömt något som var otäckt för hon lät verkligen skrämd. Sista gången var vid halv 5, och då ville hon bara inte somna om. Till slut fick J gå upp och göra välling till henne som jag gav henne halvsovandes. Sedan somnade hon om i ca tre timmar innan det var dags att göra morgon.

Idag ska vi åka och handla med morfar. Få hem lite mat i vårt magra kylskåp. På tal om mat, vad hungrig jag är! Har inte ätit sen lunch igår. Inte för vi inte haft något, men för att jag inte har känt för att äta något. Ska snart få i mig någonting annat än morgonkaffet jag drack när Julia åt frukost vid åtta. Julia har precis somnat om och pappa kommer om ca en timme och innan dess ska hon ha ätit. Får väl väcka henne om en halvtimme och hoppas på att hon somnar om i bilen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0