4 september 2010 - Åh det luktar bebis!

Ibland när jag tänker på att Julia kommer bli stor en dag känns det lite som om någon sliter mig i hjärtat. Jag ser jättemycket fram emot allt som vi har framför oss, men samtidigt känns det lite melankoliskt att tänka i de banorna. Att hon inte alltid kommer vara min lilla busiga mysbebis, utan en dag kommer hon vara stor. Hon kommer säkert tycka att jag är det pinsammaste som finns och (i värsta fall) dölja hela sitt vackra ansikte i spackel när hon ska gå på fest...(ve och fasa). Förutom att jag älskar den här tiden med henne och kommer sakna detta så är hennes lukt något som jag alltid vill minnas. Jag önskar jag kunde ta lite och stänga in i en liten burk så jag alltid kan plocka fram och snusa i den lite. Just när lägenheten är nystädad känner man doften tydligare än nånsin och jag andas in så mycket att jag blir snurrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0