3 september 2010 - Hemmagjorda presenter

Jag har glömt att visa vilka jättesöta mjukisar Julia fick från "mormorsmor" Mimmi på lilla Elsas namngivning. Sara hade berättat för mig att Mimmi skulle sy bokstäverna i hennes namn att hänga i vagnen och tyckte det var så fint. Sara gick sedan till Mimmi och berättade hur jag tyckte, och körde lite med det att jag faktiskt inte har någon mormor. Detta resulterade i att hon sydde upp lite saker till Julia också och Julia fullkomligt älskar dem!



Mjukisarna: Giraff, uggla, tärning och kanin (finns en liten blå fågel också, men den har Julia gömt någonstans...)




Kommer nog inte hänga dessa i vagnen dock. Julia kommer aldrig låta dem vara ifred. Bättre att hänga dem på väggen över sängen när hon får sitt egna rum i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0