26 september 2010 - Tills vidare

Så länge fortsätter jag som vanligt här!

Det blev sent igår. Satt redan igår och började trixa med överflyttningen och starten av min "nya" blogg, så jag la ihop när klockan var strax efter tio. Sen kunde jag inte somna eftersom att J inte var hemma. Låg säkert vaken en timma innan jag kom till ro. Julia vaknade vid sju, men idag lät hon mig ligga kvar. Det var inga spjut i rumpan, utan hon satt mest och jollrade lite och lekte med sina gosisar i sängen. Jag somnade väl inte direkt, men det var skönt att få ligga och halvnooza. När jag vaknade till upptäckte jag att J inte var hemma än, så jag blev lite orolig. Men jag fick snart ett sms att det hade blivit sent igår så han hade sovit hos Moses.

Julia har somnat igen och jag ska kolla om tvätten blivit torr sen igår och fortsätta hänga den. Eller också går jag och lägger mig igen! Känns som om det skulle vara skönt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0