25 september 2010 - Dagarslång återhämtning

När Julia väckte mig igår trodde jag det var ett skämt. Jag var så trött att kroppen värkte, och Julia villa absolut inte låta mig ligga kvar och snooza. Jag var som en levande död i flera timmar! Dock var det ju fredag och dags för fredagsmys, så jag tog det på mig att gå till affären och köpa hem kvällsmys. Det var skönt med lite luft och att få röra på mig så att jag kom igång lite. Julia var också kanontrött hela dagen och sov fyra gånger under hela dagen. Bara under vår lilla handlingstripp sov hon två av dem. Och hon somnade lättare än någonsin, till och med på kvällen. Jag bara la henne ner, och utan ett gnäll somnade hon. Jag gick och la mig innan tio, så jag fick sovit ett tag inatt. Hade ju lätt kunnat ligga kvar ett antal timmar till, men plikten kallar!

J har Capoeira i Borås hela dagen, och sen skulle han till Brasseklubben och snacka med sin tränare och kanske ta några öl, så jag lär inte se honom förrän imorgon. Julia somnade precis innan han gick, och nu regnar det ju, så hon sover fortfarande. Jag har passat på att få diskat allt sen igår och rensat ut garderobern på massa onödigheter som tog plats, så nu har jag två hyllor att fylla med mina och Julias kläder. Äntligen kanske vi slipper klädkaoset i sovrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0