22 september 2010 - Snurrburr

J vaknade med Julia som bestämt. Dock vaknade hon inte förrän halv nio, då hon hade varit vaken och ätit vid fyra. Jag hade svårt att somna om igen, men låg i alla fall kvar i sängen ett tag efter de hade gått upp. Vid halv tolv började J med maten, men det tog ett ta och Julia var trött, så jag bestämde mig för att ge henne gröt så hon fick sova sen. När jag precis skulle börja ge henne började jag typ få "tunnekvision" och det började krypa obehagligt i huvudet. Jag fick lägga mig ner på govet och ropa in J som fick ge henne maten. Han blev dock lite skärrad, förståeligt! Jag la mig på sängen ett tag och tog djupa andetag.
Trots att det inte ville släppa gick jag upp för att ringa vår handläggare på MV, för vi att meddela hur det ser ut här just nu, med pappret han behöver ha. Det visade sig att det kostade för Js syster att hämta ut pappret, så nu måste vi skicka mer (ca 600:-, mer bestämt) för att hon ska kunna expresskicka dit. Han berättade att han skulle på långledigt nästa torsdag, och att det bara är missgynnar oss om en ny handläggare tar över. Så jag hoppas, hoppas, hoppas att det löser sig så vi har pappret i hand till nästa onsdag. Då kan han ta ett beslut under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0